tirsdag den 22. marts 2011

Ja...jeg lever stadig




Lidt billeder fra London. Jeg har ikke fået blogget så meget da jeg har været helt udkørt efter rejsen. Jeg behøvede lige en weekend til at sunde mig. Jeg har ikke taget så mange billeder, desværre. Første billede er et bevis på at det er lidt mere forår i London og jeg blev simpelthen så glad da jeg så de lyserøde blomster. Andet billede, er fra Yohji Yamamoto på V&A desværre må man ikke tage billeder på selve udstillingen. Det her var nogen giner der stod ude foran. Udstillingen er rigtig flot og det sejeste er at man må røre ved tingene. Jeg beundre Yamamotos måde hvorpå han får alle ting til at se så enkelt ud. Der er ingenting der er forceret, nok fordi han er mester i tilskæring. Sidste billede, er fra fredag aften hvor Alice (min engelske veninde) lavede denne lækre nudelsuppe til mig. Det var dejligt, at jeg kunne bo hos hende så jeg ikke skulle betale for hostel eller hotel. 
Turen har været stressfyldt, men jeg har fundet rigtig mange materialer og til en god pris.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar