onsdag den 14. juli 2010

Besøg







Så var der besøg til Becky Lou. Weekenden var så dejlig og vi slappede af og hyggede os helt vildt. Denne gang var der ikke så meget pres på i forhold til at se en masse, men vi tog alligevel på museum søndag hvor vi så en fantastisk Ernesto Neto udstilling på Hayward Gallery. Rasmus hjalp mig fredag med at printe Pelsnåls forslaget og det er nu i DK. Nu skal det bare hen til Kopenhagen Fur. Jeg er selv ret godt tilfreds med mit koncept skal nok vise lidt fra det her på bloggen. Shit man det er gået op for mig der ikke er særlig lang tid til jeg skal tilbage til DK. Jeg glæder mig, men kan kun forlade London fordi jeg ved jeg kommer tilbage. Byen har virkelig gjort noget ved mig. Måske kommer jeg allerede tilbage i september og hjælper ved Louises show under LFW. Har lidt dårlig samvittighed over at jeg ikke blogger mere, men det betyder bare at jeg har det travlt og sjovt.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar