mandag den 19. juli 2010

LoveBOX







Der var blevet investeret i en loveboxbillet og jeg må sige at den var alle pengene værd. Alice og jeg kom lidt tidligt, men vi nød en kop the og kiggede på de prætentiøse festivalgængere der var iført bla. store gummistøvler. Det var lidt sjovt at se menneskerne klæde sig ud som om de havde været på festivalpladsen i en hel uge selvom det kun var en weekendfestival og man ikke kunne camperer der. Vejret viste sig fra sin bedste side og solen bragede ned over pladsen. Stakkels Alice blev en smule skoldet da vi ikke havde regnet med så godt vejr da vi drog afsted om morgenen. Det første band vi så var 'We have band' hvilket var en rigtig positiv dansabel oplevelse. Derefter gik det slag i slag. 'Hercules and love affair', 'Peaches', 'Hot Chip' (som jeg var ret skuffet over) og sidst, men slet ikke mindst Grace Jones. ALT ALT for sejt. Bare jeg er sådan når jeg er i hendes alder. Fuck hun var cool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar