søndag den 20. juni 2010

Material girl


Hej hej. Idag var en chill dag. Jeg rejste fra øst til nord for at besøge den skønne Alice. Vi spiste lidt brunch før vi bevægede os mod Camden og markedet der. Da vi ikke havde nogen penge var det ikke så sjovt (jeg brugte dem igår). Udsalget er startet opdagede jeg igår. Jeg har haft et godt øje til en Cos kjole siden jeg kom til London. Denne var sat ned med 50% og det gjorde det lidt mere legitimt at købe den. Det blev også til en ring og et par cykelshorts.
Udover alle menneskerne i Dk som jeg savner, savner jeg også noget så materialistisk og overfladisk som min garderobe. Mange piger er afhængige af sko og tasker, men min last er helt sikkert tøj. Kan huske da jeg var lille og kunne skifte tøj 4-5 gange om dagen. Hvis jeg ikke havde så travlt som 'voksen' ville jeg nok stadig gøre det. Tror jeg har et meget stort 'Klæ' ud' gen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar