tirsdag den 15. juni 2010

Teaser



DUbi dup. Lige en lille skitseting for hvad jeg sidder og roder med for tiden. Jeg laver konkurrence forslag til Den Gyldne Pelsnål. Så det er det min tid går med når jeg ikke blogger. Idag hos Louise var jeg og Pernille ud og source en masse stofprøver samt finde bits and bobs der skal bruges til den nye kollektion. Kan jo ikke sige så meget om kollektionen, men jeg tror at det bliver rigtig fedt. Vi kiggede i stofforetninger i Sheperds Bush. WAUW hvor var der meget lækkert og wauw hvor var det bare billigt. mmmm jeg var i ekstase over de mange forskellige silker og andre dejlige kvaliteter. Skal helt sikkert derud snart igen. Købte en fin lille turban på markedet tæt ved goldhawk road. Den må i lige få at se en anden dag. Lige nu sidder jeg på en mærkelig Café med meget høj musik og bruger internettet. Overvejer lidt om jeg skal købe sådan en usbmodemhalløjting for jeg er lidt træt af det ustabile net vi låner fra naboen, som låner det fra nogle andre også.... Vil lige undersøge hvad det koster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar