tirsdag den 15. juni 2010

Miss Carina and I







Hun kom, hun spiste, hun hyggede og hun shoppede. Er ked af den sene opdatering, men nettet derhjemme er fucked. Lidt billeder fra weekenden med Carina. Som man kan se var der en masse kulinariske oplevelser indblandet i denne korte men fantastiske visit fra DK. Torsdag ankom damen sent på Liverpool street. Der blev sovet og den lille mus var så træt og udmattet at hun slet ikke opdagede larmen fra mine naboer. Fredag skulle jeg på arbejde, så Carina tog ind til byen og osede rundt. Jeg gik tidligere og mødte hende til en eftermiddagsforfriskning og lidt osning. Derefter var det tid til aftensmad og vi skulle selvfølgelig have vietnamesisk. Dette blev indtaget på Viet Pho på Greek street. En af mine yndlings indtil videre. Aftenen blev afsluttet med 'Sex and the City 2' (der er ikke så meget at sige til den). Trætte gik vi på hovedet i seng da vi kom hjem. Lørdag var det tid til at være Fashion-kulturelle så vi så 'Martin Margiela' udstillingen på Somerset House. Helt vildt god udstilling meget konceptuel og gennemført ligesom designeren selv. Jeg havde planlagt en del oplevelser for Carina, da det jo lige har været hendes fødselsdag. Den største af dem var en Afternoon Tea i Liberty. Der blev ikke sparet på kulhydraterne der og det var fantastisk lækkert at sætte tænderne i friskbagte Scones med clotted cream og jordbærsyltetøj. Virkelig tøset og dejligt. Når jeg kommer tilbage til DK tror jeg at jeg vil indfører Afternoon tea. Det er rart og hyggeligt. Lørdag aften stadsede vi os ud og dragede ud i nattelivet. Efter en himmelsk italiensk middag og en flaske prosecco tog vi til 'The Joiners Arms' som er en gaybar. Her blev der danset for alle pengene. Prøv at tænke jer atmosfæren når DJ'en sådan et sted spiller Lady Gaga med 'Telephone' Wauw. Vi blev begge enige om at det var længe siden vi havde haft det så sjovt.
Sunday upmarket og Brick Lane var tilflugtsstedet da vi søndag skulle pleje tømmermændende og det blev da også til en enkelt morfar inden vi om aftenen tog ud for at spise Fish'n'chips. Dagene med Carina gik alt for hurtigt. Pludselig var det tidlig mandag morgen og min bedste ven skulle hjem. ØV. London var lidt rarere med hende omkring sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar