mandag den 10. maj 2010

AT LAST

Yeah, har fået et sted at bo...Det er i Whitechapel hos en modefotograf der er ude og rejse hele junio g juli så jeg har næsten stedet for mig selv. Det er en virkelig fed lejlighed. Den er ret dyr, men det er samme pris som nogle af de andre steder jeg har set på. Fik ikke fortalt jer om et sted jeg var ude at kigge på igår. Det var hos en indisk familie. Jeg kom ind i en mørk entré og blev ført op til et værelset som jeg skulle kigge på. Døren blev åbnet og i sengen lå en indisk mormor og sagde "Hello" resten af lejligheden var også helt mørk og på badeværelset drev fugten ned af væggene. Godt nok kunne jeg sparer 200 pund, men der er jeg altså en anelse for sart.....

1 kommentar:

  1. Hej Musen.
    Hvor er det godt du har fundet et sted at bo. Det lykkedes!! Jeg kan se du har skrevet på skype uden jeg har svaret. Jeg tror jeg havde vejledning og var lidt forvirret...
    Jeg tager til Jylland i eftermiddag og kommer tilbage torsdag. Så må vi lige skype dér??
    Savner dig

    SvarSlet