onsdag den 12. maj 2010

Food



Igår tog jeg mig sammen og fik lavet lidt mad. Hele dagen igår blev brugt på at gå at vente på at ham fyren med værelset skulle ringe. Om eftermiddagen fik jeg så en besked i min facebook indbakke fra en ven til en ven, om at jeg kunne leje hendes værelse hvis jeg ville fra nu til starten af juli. Hun sagde at i slutningen af juli ville hun og hendes 4 svenske roommates hjælpe mig med at finde noget andet eller jeg kunne blive i huset og bo på sofaen. Her kommer så det bedste... prisen for værelset var 200 pund billigere end det andet. Selvfølgelig er det ikke så smart med juli, men tanken om at bo sammen med 4 svenske piger der laver det samme som mig, i forhold til at bo med en 30-something modefotograf der aldrig er hjemme tiltaler mig mere. Så ja der flytter jeg altså ud, nok på mandag.
Tilbage til maden. Hjemme hos Alice i forgårs lavede vi linser, noget jeg normalt ikke selv laver. Fandt ud af det var ret nemt og lækkert og frem for alt mættende så jeg besluttede mig for selv at prøve det af igår. I linsesalaten er der bønner, rødbeder og en dressing rørt med citron, olie, hvidløg, salt og peber. Til salaten honningstegte jeg et kyllingebryst og fik en skive brød med smørbar gedeost. NAMME NAM. Idag er der gode rester til en lækker sandwich som jeg tror jeg vil droppe i tasken og tage med mig hen til ' The Natural History Museum'. I aften skal jeg til et event som Alices firma holder. Noget med noget koncert og prisuddeling, men vigtigst af alt GRATIS DRINKS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar