fredag den 14. maj 2010

Picnic på gulvtæppet





Idag havde jeg ingen planer og kunne ikke overskue endnu en dag med at gå og glo på butikker (believe it or not), så jeg var glad da Alice inviterede mig hjem til hende og Tom for at hænge. Alice er syg og Tom havde en fridag. Vi mødtes ved Kentish Town og handlede ind til frokost og muffins. Billedet er fra frokostdelen som var helt vildt skøn. Da vi var færdige med at spise, fiksede Tom køkkenet og bagte muffins, men Alice og jeg sludrede. Se det er hvad jeg kalder en gentleman. Det var rigtig hyggeligt. Nu er jeg hjemme og kan mærke lidt ubehag i min næse som når man er lige ved at blive forkølet. Det gider jeg overhovedet ikke så det er på hovedet i seng med en stor kop the. Imorgen vil jeg tage til den lokale herbal-shop og få fat i mine Echinea-dråber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar