onsdag den 5. maj 2010

V&A og Norskercrowd






/>

Hej hej. Igår tog jeg på V&A og så den permanente udstilling. Det er et rigtig skønt museum,ærgrede mig så meget over at jeg ikke havde taget tegneblokken og blyet med. Var lidt skuffet over fashiondelen, da jeg troede at den ville været noget større. Tager der hen idag sammen med Ida Marie (norsk dame på studietur med KEA her) og ser Grace Kelly udstillingen. Bagefter vil jeg prøve at lokke hende med på Natural History Museum. Her skulle de have en levende udstilling af sommerfugle. Ret vildt. Efter museumseftermiddag tog jeg hen og kiggede på værelse (eller det troede jeg at jeg skulle). Kl. kvart i 7 mødte jeg Truls (norsker) på Whitechappel. Efter noget tid stødte flere til og vi spiste middag på en meget hektisk indisk restaurant som serverede meget stærk mad derfor har vi alle sammen meget røde kinder på billedet. Reklamen for DK så jeg på en tubestation, hvis jeg var fra udlandet tror jeg ikke jeg ville besøge Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar