onsdag den 5. maj 2010

Todays Purchase



Det blev ikke til V&A, Grace Kelly og sommerfugle idag. I stedet for jeg vild i området omkring Brick Lane uden nogensinde at finde Brick Lane. Nåh men var ude og kigge på et værelse som var på størelse med en skotøjsæske, men selve lejligheden var ret cool. Det var en gammel lagerbygning så der var kæmpe vinduer. Hvis jeg ikke hører fra Katy, siger jeg ja til det imorgen, men der er 12 om budet så vi må håbe jeg har gjort det bedste indtryk. Når man ikke har så meget at lave og man er i London kommer man til at shoppe.... Idag har jeg købt en grøn silkeskjorte, som jeg havde set på før i en vintageshop. Ved ikke helt om jeg skal være lidt fashionblogger agtig og lave sådan nogle 'DAGENS' billeder??? Synes ikke rigtig jeg kan konkurrere med de smarte mennesker fra Hipstercentral. Nåh men ud over silkeskjorte blev det til balsam og stylingprodukt fra Aussie (ahh de dufter godt), en bodylotion med E-vitamin (skulle være godt for tuschen) og 3 neglelakker fra American Apparel som jeg fik anbefalet igår af en norsker. Tror det var det. Godt jeg snart starter rigtigt hos Louise så der ikke er så meget tid til Shopping.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar