søndag den 2. maj 2010

raindrops






God formiddag. Her er så en lille update fra igår. Jeg tog med Alice og Tom hen til Royal Academy of Art og så en udstilling med prints. Bagefter tog de mig med ud at spise vietnamesisk som jeg jo elsker. Det var sindsygt godt og billigt. Jeg fik pho og rispapirsruller + en lille cola og vi endte med at betale 10 pund hver. Ja, og som i kan se begyndte det at regne. Da jeg kom hjem spurgte Julie (Josephines roomie) om jeg ville med hende hen til nogle venner og drikke vin. Jeg sagde selvfølgelig ja tak. Det viste sig så også at være middag, men da værterne var lidt bagud fik vi først mad kl 22.30. Det var rigtig hyggeligt og det var fantastisk at opleve at man kan have så meget at snakke om trods aldersforskel, forskellige nationaliteter og forskellige interesser. Alt i alt en dejlig dag. I dag regner det og jeg ved ikke helt hvad jeg skal tage mig til. Havde planlagt Brick Lane market, men det er ikke så sjovt når det regner. Måske vil jeg bare tage en hjemmedag med lidt lækkert at spise og en film på computeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar