onsdag den 12. maj 2010

The Natural History Museum








Idag var jeg på museum. Normalt når jeg rejser besøger jeg museer der enten udstiller moderne kunst eller design. Idag besluttede jeg mig for at tage på 'The Natural History Museum'. Det var virkelig godt. Bare bygningen var nok til at imponere mig. De er vidst meget kendt for deres dino-samling, men den synes jeg ikke var så fed. Til gengæld nød jeg virkelig mineral og ædelstenssamlingen. Laver nok en Post snart med billederne der fra. Det var virkelig inspirerende og jeg tænkte straks i beklædning da jeg gik rundt og kiggede. Undskyld det lidt sjove billede af mig. Det er lidt svært at tage billede af sig selv. Faldt også over en ægte udstoppet Slow Loris som jo slet ikke er til at stå for. Det er nok et af verdens sødeste dyr. Se en levende en her.

1 kommentar: