mandag den 31. maj 2010

Igår






Lidt billeder fra dagen igår. Mødtes med Alice til brunchtid og fik en traditional 'English Breakfast' puha man er mæt efter sådan en omgang. MEGET RICH. Efter det tog vi på 'Sunday Up Market' i Brick Lane. Her blev der kigget på boder og indkøbt fødseldagsgave til en hvis Hr. Rasle som snart kommer på besøg. Alice elsker blomster så vi spadserede op til 'Columbia Flower Market'. Der var vildt mange mennesker så da vi havde købt det vi skulle, trak vi ned i en sidegade hvor vi fik en forfriskning. Det var det hyggeligste idylliske sted. Siddende der på bænken sammen med Alice tænkte jeg at alle søndage burde være som denne. Blandt venner og med intet andet formål end at have det rart og bare nyde de gode ting.
Jeg er normalt ikke til planter, men købte alligevel en lille potteblomst. Når man som jeg bor på et standardværelse er det faktisk meget rart med lidt liv i form af en blomst, så den står nu og pryder. Alice tog tilbage til Kentish Town omkring kl. 3 og jeg luntede hjemad. På vejen hjem gik jeg forbi den hyggeligste indretningsbutik i Redchurch Street. Så en masse fine ting, som nok ender i kufferten og bliver udstillet diverse steder i hjemmet på Haveselskabetsvej (bla. den fineste kaninlysestage, har jo en ting med kaniner). Da jeg kom hjem sad jeg og nød solen ude foran huset og kiggede på fede børn der løb rundt i kvarteret. Det er 'Bank holiday weekend' så jeg har fri idag, hvilket betød at det var ok at gå ud igår aftes. Blev lidt fuld i det og dansede det meste af aftenen. Idag står den på rengøring i det lille hjem. Her trænger VIRKELIG.

1 kommentar: