mandag den 3. maj 2010

Today




alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5467133803297422626" />



Godaften. Her en lille update fra dagen idag som startede kl. 12 på Liverpool Station hvor jeg mødtes med Tom, Annemettes kæreste. Han tog mig på en tur rundt i hans hood. Jeg skulle ud og kigge på et værelse hos en af Alices veninder. Jeg fandt hurtigt ud af, at det var meget tæt på det område hvor værelset var. Billedet med nr.394 er den bygning hvor lejligheden er. Tom tog mig med hen på en fantastisk lille pizzajoint, hvor jeg fik den lækreste veggiecalzone til kun (hold fast) 6 pund. Det er jo så billigt at spise her. Bagefter tog vi hen og så lejligheden og den var helt perfekt. Opvasker, vaskemaskine, pænt badeværelse, lækker grøn gård alt hvad en lille beckylou har brug for. Katy skal lige snakke med sin Landlord imorgen så kryds jeres fingre for at det hele går i orden og jeg kan flytte derhen omkring d. 10. Det er sådan et fedt kvarter den ligger i. Kort derfra ligger Hackney farm som ja, er en lille bondegård. Der er grise, Køer, får, kaniner, marsvin, høns og gæs. På den anden side ligger 'Hipstercentral' som Tom kalder det med alle de små fine butikker, vintage og selvfølgelig en masse smarte mennesker som gør livet let for Streetstylefotografer. Tom og jeg afsluttede vores møde hjemme hos ham hvor vi spiste fine kager fra 'Valerie Patisserie' namme nam og drak earl grey til. Nu er jeg træt har været udenfor hele dagen. Kryds så de fingre.....

1 kommentar:

  1. En lille lammi!! Den bliver din nye bedsteste ven og så gider du slet ikke komme hjem til mig igen :)

    SvarSlet